Rezerwacja

Przyjmujemy psy pod opiekę, tylko po wcześniejszej rezerwacji terminu.
Rezerwacji można dokonać:

  • telefonicznie/sms: 606 449 836
  • poprzez komunikator WhatsApp
  • e-mail: hubalowa.ostoja@wp.pl
  • poprzez massanger na facebooku

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, rezerwacji należy dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem i potwierdzić najpóźniej na tydzień przed planowanym terminem przyjazdu.
Możecie Państwo również, zostać poproszeni o wpłatę bezzwrotnej zaliczki na poczet pobytu, w wysokości 30% wartości pobytu psa w hotelu.

Przyjęcie psa na hotel

Przyjęcie psa, odbywa się o umówionej wcześniej godzinie. Prosimy o przywiezienie psu:

  • książeczka zdrowia lub paszport z aktualnymi szczepieniami i odrobaczeniem
  • obroża lub szelki
  • karma lub składniki do przyrządzenia posiłków
  • legowisko, koc, klatka kennelowa
  • szczotka, grzebień i inne akcesoria pielęgnacyjne
  • ulubione zabawki, gryzaki
  • ewentualne leki

Informacje dodatkowe

  • zastrzegamy sobie możliwość odmowy przyjęcia psa pod opiekę, jeżeli uznamy że może to zaszkodzić jego pobytowi lub innym psom na hotelu i opiekunom (lęk separacyjny, agresja wobec ludzi) a także gdy zachodzi przesłanka o niszczeniu przez niego mienia hotelu
  • nie przyjmujemy psów na wielomiesięczne pobyty
  • nie przyjmujemy suk w cieczce
  • jeżeli jest to pierwszy pobyt psa w naszym hotelu, prosimy o przywiezienie Go najpóźniej do godziny 18.00
  • w dniu przyjęcia psa na hotel, podpisywana jest „umowa powierzenia psa pod opiekę”
  • należność za cały pobyt psa, pobierana jest z góry w dniu przyjęcia gotówką lub przedpłata na konto
  • nie zwracamy kosztów w przypadku skrócenia pobytu
  • doba hotelowa, liczona jest jako każda rozpoczęta (od godziny przyjęcia psa, do 24h. W przypadku przekroczenia doby o 3 godziny, doliczana jest kolejna doba)
  • głównym opiekunem w hotelu, jest osoba wskazana przez właściciela hotelu. Pod jego nieobecność, inny opiekun przejmuje część obowiązków, nie ma jednak uprawnień decyzyjnych np. co do wydania psa, chyba że zostanie to wcześniej ustalone z głównym opiekunem lub właścicielem hotelu
  • przyjęcie i wydanie psa, tylko we wcześniej umówionych godzinach
  • NIE PRZYJMUJEMY PSÓW AGRESYWNYCH (bez względu na rasę psa)